Conform Legii 449/2003 privind vânzarea produselor in magazine: Produsele ridicate de la sediu/punctul nostru de lucru NU pot fi returnate daca nu au un defect / viciu de fabricatie si daca nu se pot inlocui cu un alt produs identic.
Garantia se ofera numai in cazul in care produsele au sigiliile de garantie intregi,daca produsele nu sunt deteriorate, nu prezinta urme de lovituri sau urme de lichid , pete de orice culoare survenite ca urmare a nefolosirii corespunzătoare a produselor.
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, instructiunile de utilizare, etc).

Produsele retur care corespund termenilor de garantie se returneaza in maximum 14 zile.

Orice produs trimis spre garantie in cazul in care nu se poate repara se inlocuieste cu un produs exact ca cel trimis.

In cazul in care se constata ca produsele nu sunt functionale sau deteriorate in urma montarii sau utilizarii incorecte returnarea produselor se va face pe cheltuiala dumneavoastra achitand contravaloare celor 2 transporturi (tur-retur).

Renunțarea la cumpărare

“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. In cazul in care doriti sa returnati un produs o puteti face in 14 zile de la data achizitiei, dar trebuie sa tineti cont de urmatoarele conditii:

  • sa ne anuntati in maximum 14 zile in scris la adresa companiei sau pe adresele de mail specificate pe site.
  • produsul nu trebuie sa fie desigilat .
  • produsele nu trebuie sa prezinte urme de zgarieturi.
  • produsul trebuie sa fie in perfecta stare de functionare.
  • produsul nu trebuie sa prezinte modificari .
  • taxele de transport vor fi achitate in intregime de dvs.(inclusiv taxa transport tur in cazul in care ati beneficiat de transport gratuit .

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de Servicii, de la incheierea contractului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii.
Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta (consumator).

La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cumparatorului i se va rambursa contravaloarea produsului, inclusiv taxele de livrare, Vanzator (Fan Courier), in maxim 14 zile de la data notificarii de retragere din prezentul contract.
Rambursarea poate fi amanata pana la data la care Vanzatorul receptioneaza produsele. Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie.

Renuntarea a cumparare nu poate fi invocata daca:

  •  produsele prezinta urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de instalare, de folosire, de uzură sau de consum
  •  produsele prezinta urmele unor socuri electrice
  •  produsele nu au ambalajul original complet in care a fost livrat sau fara certificatele de garantie in original

In aceste cazuri Vânzătorul isi rezerva dreptul de a refuza returul, de a solicita o taxa pentru aducerea produselor la starea de vandabilitate (de produs nou, de produs resigilat sau second-hand) sau, la optiunea clientului, i se va reexpedia produsul pe cheltuiala acestuia.
In cazul retururilor repetate, atunci când se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție, Vânzătorul are dreptul să solicite daune interese Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

Orice colet trimis catre noi neanuntat, cu plata la livrare, va fi refuzat.

Orice conflict aparut intre www.saloncomplet.ro si clientii sai va fi rezolvat pe cale amiabila. Daca nu se reuseste acest lucru, conflictul se va rezolva in instantele de judecatarosti romanesti, conform procedurilor.

0
    Cos
    Coșul tău e golContinuă cumpărăturile
    Call Now Button